מפעל טחינה בעיר העתיקה בירושלים הכי טוב

עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה במפעל טחינה בעיר העתיקה בירושלים שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך.
שים לב: זו רק רשימה, זה לא אומר שהתוצאות הראשונות טובות מהאחרונות.

1. טחינה אל גבריני - העתיקה - אתר העיר העתיקה בירושלים

Screenshot of www.haatika.co.il

2. מפעל טחינה בעיר העתיקה - ליד שער שכם - 2021 | go.beetravel


מפעל הטחינה של משפחת אל גבריני ממוקם ברובע המוסלמי ומספק חוויה מהנה מאוד למבקרים בו. במקום מכינים טחינה גולמית רגילה, טחינה אדומה עשויה שצבעה אדום וטעמה חריף והיא …


Screenshot of www.gobeetravel.com

3.


איפה כדאי לקנות טחינה בעיר העתיקה בירושלים? מפעל הטחינה בעיר העתיקה מייצר טחינה ממש כמו פעם. הטחינה האיכותית שהם מייצרים נמכרת במקום וניתן גם לראות את תהליך הייצור. קנו טחינה גולמית בעיר העתיקה במפעל של טחינה …



4. טחינה אל גבריני - iTravelJerusalem


בעיר העתיקה מפעל טחינה בן 700 שנה. הטחינה נעשית מסומסום מובחר מניגריה, צאד ואתיופיה, ונטחן כאן בירושלים לשלל סוגי טחינות המאופיינות בסגולות מרפא למחלות שונות ובכלל.


Screenshot of www.itraveljerusalem.com

5. איפה מומלץ לקנות טחינה גולמית טריה בעיר העתיקה - דיסקבר


15/03/2012 · מפעל טחינה בעיר העתיקה בירושלים, צילום: אסתר ענבר - ויקימדיה יש עדויות לשימוש בטחינה, כבר לפני כ-4,000 שנה באזור מסופוטמיה (צפון עיראק של היום), ובמהלך ההיסטוריה נדד גידול השומשום דרומה לאורך הסהר הפורה ולמצרים, ומשם נפוץ ...


Screenshot of discover.org.il

6. רק בעיר העתיקה - iTravelJerusalem


27/02/2020 · יצאנו לנגב בעיר העתיקה בירושלים. יצאנו לנגב חומוס בשוק של העיר העתיקה בירושלים, ... מבעד לווילון מגלים שמסתתר שם מפעל טחינה עתיק - מפעל הטחינה של האחים גבריני. ...


Screenshot of www.itraveljerusalem.com

7. שומשום, טחינה והאושר שלנו | מגפון ניוז Megafon News


בעיר העתיקה יש אפשרות לבקר בכמה מפעלי טחינה ביתיים, לצפות בקליית השומשום ובריחיים ולהצטייד בטחינה משובחת. אחד מהבולטים שבהם הוא מפעל הטחינה של משפחת גבריני.


Screenshot of megafon-news.co.il

8. למי שייך החומוס? יצאנו לנגב בעיר העתיקה בירושלים


הוא כולל 9 תחנות קולינריות בעיר העתיקה, בהן כמה חומוסיות ידועות וכמה פחות ידועות וגם מפעל טחינה וקבביה מיוחדת. התחנה האחרונה כוללת את אכילת הכנאפה המפורסמת של געפר (מסורת ידועה של העולים לרגל).


Screenshot of www.ynet.co.il

9. הפתעות ירושלמיות - טיולים בירושלים - מסע אחר


סיור בעלי מלאכה בעיר העתיקה יפתיע אתכם מאוד, לא תאמינו אבל עדיין חי וקיים מפעל טחינה עתיק שבו עובדים באותה דרך כמו לפני מאתיים שנה, גם סוחר בדים, גהצן, כותב איקונות ועוד הרבה בעלי מלאכה שתפגשו בסיור, הסיור עובר בחלקים ...


Screenshot of www.masa.co.il

10. סיור חומוסיות עצמאי בירושלים עם goBeeTravel | חומוס להמונים


30/12/2017 · מפעל טחינה משפחתי - שמתחבא במשך 130 שנה בתוך חדר אחורי של מכולת משפחתית - ובו איסחאק גיבריני ושותפו המשופם, מכינים ארבעה סוגים שונים של טחינה בשיטה המסורתית על אבני ריחים מאבן בזלת, שעתיקות אפילו יותר מהמפעל.


Screenshot of humus101.com

11. רעיונות לסיורים בירושלים – מידע לנופשים בירושלים

מפעל הטחינה הותיק ביותר בירושלים. סיורים - סיורי תוכן והרצאות. January 13, 2020 · מתוך סיור בעלי מלאכה בעיר העתיקה.

Screenshot of www.deasy.co.il

12. סיור קולינרי בעיר העתיקה בירושלים


סיור סודות בעיר העתיקה. בכל סיור או טיול בעיר העתיקה תגלו משהו חדש, מסעדה מקומית שמסתתרת ברחוב צדדי, חנות בדים בעבודת יד, מרתף לאפיית לחם או אפילו חנות תמונות ארמנית ברובע הנוצרי.


Screenshot of www.ynet.co.il

13. ‫סיורים - סיורי תוכן והרצאות - מפעל הטחינה הותיק ביותר ...


סיור קולינרי בעיר העתיקה בירושלים סיור בעקבות המטבח הערבי. סיור קסום בין הסמטאות העתיקות, החומוסיות הקטנות, מוכרות עשבי התיבול העונתיים, מפעל טחינה עתיק, מוכרי המתוקים וניחוחות הקפה הטרי.


Screenshot of www.facebook.com

14.


06/09/2020 · טחינה אל גבראני מפעל הטחינה של משפחת גבראני מייצר טחינה טרייה וטבעית, ללא כל תוספים ועם אותה אבן ריחיים, כבר כמעט 140 שנים.


Screenshot of www.haatika.co.il

15. סיורי חווייה בירושלים ובעמק האלה עם נורה - מורת דרך ושפית ...


מפעל הטחינה בעיר העתיקה מייצר טחינה ממש כמו פעם. הטחינה האיכותית שהם מייצרים נמכרת במקום וניתן גם לראות את תהליך הייצור.


Screenshot of www.nura-cooking.co.il

כתיבת תגובה