מסעדת מטבח דרום-מערבי צרפתי בתל אביב טובות ביותר

עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה במסעדת מטבח דרום-מערבי צרפתי בתל אביב שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך.
שים לב: זו רק רשימה, זה לא אומר שהתוצאות הראשונות טובות מהאחרונות.

1. 10 הכי טובים: מסעדות צרפתיות בתל-אביב - Tripadvisorwww.tripadvisor.co.il › ... › ישראל › אזור תל אביב › תל-אביב

מסעדות בסגנון צרפתי בתל-אביב ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות בתל-אביב וחפש לפי סוג אוכל מחיר מיקום ועוד.

Screenshot of www.tripadvisor.co.il

2. מסעדות בתל אביב: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROLtelaviv.rol.co.il


כאן תוכלו למצוא את בחירת המערכת של מסעדות בתל אביב מומלצות בתי קפה בתל ... Nisso ניסו – בית קפה ארוחות בוקר מאפים מסעדת שף מעדניות צרפתי ... פנסים עתיקים מבנים משוחזרים מוסיקה איטלקית ומטבח דרום איטלקי משובח – הכול יוצר ... מסעדת פריים היא צומת המפגיש סטייל עם החדשנות (כולל אולם קולנוע פרטי) וטעמים מערביים עם ניחוחות אסייתיים.


Screenshot of telaviv.rol.co.il

3.




4. מסעדות בדרום - רשימת מסעדות מומלצות בדרום שביקרתם בהן - טיוליwww.tiuli.com › מסעדות



Screenshot of www.tiuli.com

5. הדרל'ה- מסעדת שף כשרה בגליל המערביwww.hadarale.co.il


מסעדת הדרל'ה -מסעדת שף גלילית כשרה ממוקמת במתחם אגם המונפורט משקיפה על נוף קסום מציעה מנות המשלבות קלאסיקה צרפתית לצד פיוז'ן ישראלי. ... מסעדה רומנטית עם מטבח גלילי המשלב בשרים מובחרים דגים טריים ומנות צמחוניות נפלאות. ... בהדרל'ה ניתן לערוך אירועים המותאמים אישית ללקוח לפי בניית תפריט אישי והאווירה הרצויה מאירועי משפחה קטנים ועד ...


Screenshot of www.hadarale.co.il

6. מסעדות בשרים ודגים בתל אביב - מסעדות בשרים: המומלצות ביותר ...www.misadotbsarim.co.il › בשרים-ודגים › כל-הסוגים


אהבה בנוסח סיציליה מחכה לכם באוליברי – מסעדה איטלקית חמה ומזמינה בלב תל אביב. החוויה של מסעדת אוליברי מבוססת על מטבח סיציליאני שבו מככבים חומרי גלם מעולים מאיטליה. על הפיכתם למנות גורמה ... “יאסו תל-אביב” היא טברנה מערבית מודרנית ראשונה מסוגה בישראל. הטברנה ... באבא יאגה – בר-יין בשרים גורמה דגים פירות ים צרפתי רוסי. מסעדת באבא ...


Screenshot of www.misadotbsarim.co.il

7. מסעדות אסייתיות: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROLwww.misadotasiatiot.co.il


קמפאי באר שבע – בר-מסעדה מובילה בעיר הדרומית כבר שנים – מציעה תפריט אסייתי מגוון ... מסעדת “זה סושי” – Ze Sushi – מתל-אביב מציעה לאורחיה מטבח יפני עדכני שעובד על בסיס ... המטבח האסיאתי והמטבח המערבי מיוצגים במסעדה שמציעה סושי זוכה פרסים לצד מנות בשר ... מסעדה אסיאתית בתל-אביב שמציעה חוויה המאחדת שתי תרבויות – צרפתית וויאטנמית.


Screenshot of www.misadotasiatiot.co.il

8.




9. מסע בעולם הקולינריה הישראלית לאורך 70 שנות מדינה | מעריבwww.maariv.co.il › אוכל


19 באפר׳ 2018 —


Screenshot of www.maariv.co.il

10. הדרל'ה ביסטרו צרפתי מסעדת שף בגליל המערבי | קופונופשwww.cuponofesh.co.il › mobile › rest › articles › article


חיפה והכרמל · תל אביב והמרכז · שרון · ירושלים והסביבה; דרום. כל אזור דרום · ערבה ... מה קורה כאשר שני בני זוג חובבי אוכל צרפתי מגיעים לגליל המערבי? את התשובה לכך ... כל אירוע נתפר באופן מיוחד ונבנה עבורו תפריט שמבוסס על מנות המסעדה בהתאמה אישית. סיפור זוגי על אהבה ... לא צריך לנסוע לצרפת כדי להנות מחוויה מוקפדת של מטבח צרפתי. מסעדת הדר'לה ...


Screenshot of www.cuponofesh.co.il

11. מסעדות שף: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROLwww.misedetchef.co.il

במסעדת באקפיקו השוכנת בליבה של שכונת נוה צדק הותיקה תמצאו מטבח סיציליאני מודרני עם ... מסעדת יאסו תל-אביב – Yassou Tel Aviv – היוונית מספקת מענה למחפשים מסעדות גורמה בעיר ללא הפסקה ... המסעדה היא טברנה מערבית מודרנית המשקיפה על חוף הים הכחול היפה ולה תפריט עשיר בדגים פירות ים ... שגב אקספרס – מסעדת שף איטלקי צרפתי אסייתי.

Screenshot of www.misedetchef.co.il

12. ז'ה טם המסעדות הצרפתיות המומלצות בארץ - מוטקהwww.motke.co.il › ז-ה-טם--לאכול-בצרפת-בלי-לצאת-מהארץ


9 באוק׳ 2018 —


Screenshot of www.motke.co.il

13. מסעדות יוקרתיות בירושלים - iTravelJerusalemwww.itraveljerusalem.com › rst


דרום. בדרום ירושלים תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות כמו היכל הפיס ארנה איצטדיון טדי וגן ... מסעדת שף כשרה למהדרין הממוקמת ליד רחבת הכותל המערבי בירושלים ומשלבת אוכל מוקפד ... במבנה קסום עם אווירה ירושלמית עשירה ממוקמת מסעדת פיקולינו המציעה מטבח איטלקי עם ... מסעדת נפוליאון פטיסרי מביאה את המטבח הצרפתי האיכותי לירושלים עם מגוון מנות ...


Screenshot of www.itraveljerusalem.com

14.




15. משלוחי אוכל בתל אביב: כל הטעמים הנדירים מגיעים עד אליכם - ...www.haaretz.co.il › labels


קבלו את רשימת משלוחי האוכל בתל אביב שתגרום לחך שלכם להתאהב. ... מסעדת סושי בר בזל השוכנת ברחוב פרישמן בלב תל אביב מגישה מדי יום מנות אותנטיות ... הקפדה על הנחיות: עוד לפני תקופת הקורונה איכות המזון ושמירה על בריאות הלקוחות היוו עבורנו ערך עליון. ... של מטבחים ביניהם: מטבח רוסי מזרח אירופאי ים תיכוני איטלקי צרפתי ועוד.


Screenshot of www.haaretz.co.il

כתיבת תגובה