אולם אירועים בנתניה על הים הכי טוב

עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה באולם אירועים בנתניה על הים שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך.
שים לב: זו רק רשימה, זה לא אומר שהתוצאות הראשונות טובות מהאחרונות.

1. אולם אירועים בשרון, גן אירועים על הים - 5.91

במתחם בריכת שחיה ואפשרויות ספא מגוונות, המוצעות במגוון חבילות, לכל אירוע וימי כיף. האולם מכיל עד 300 מקומות ישיבה. צוות שירת הים ישמח לעבוד בשבילכם ולארח אתכם בצורה במקצועית והנעימה ביותר.

Screenshot of www.591.co.il

2.


גונה הוא אולם אירועים בנתניה בעל סטנדרט חדש לאירועים אם אתם מחפשים אולם שייתן לכם יותר, אולם אירועים סמוך מאוד לנתניה אך לא בתוך ההמולה העירונית, זכרו לבקר במתחם האירועים גונה.



3. שירת הים - גן ואולם אירועים בשרון


קו החוף של נתניה מושך אליו המוני תיירים כל שנה, שבוחרים להנות מן האווירה המיוחדת ש הים ומהשמש. גם המקומיים יכולים לנצל את יופיו הרב של קו החוף, כדי לחגוג בו מגוון אירועים מכל הסוגים.


Screenshot of www.shirathayam.co

4. אולם אירועים בנתניה - גונה


סי לופט אירועים הממוקם על צוק המשקיף לים הוא המקום הטבעי, המתבקש והמועדף לקיום אירוע. חלל גדול, שניתן להכיל בו עד 200 איש,סי לופט בכשרות רבנות אך ניתן להזמין אירוע בכל סוגי הכשרויות.


Screenshot of www.jonahevents.co.il

5. אירועים על הים בנתניה - מקומות לאירועים


הכרם- אולם אירועים בנתניה לאירועי בריתות ואירועים קטנים, הממוקם על הטיילת. עיצוב חדש ומרגש ! אירועים מול הים אל שקיעה מרהיבה. תפריט שף יוקרתי ומוקפד.


Screenshot of www.mekomot-eruim.co.il

6. סי לופט Sealoft – אולם אירועים בנתניה עד 250 אורחים | אולמות


ממש מעל חוף הים שוכן מתחם האירועים שירת הים, המיועד לאירועים איכותיים בכל עונות השנה עד 300 איש. האולם עוצב בקפידה ומלא ביצירות אומנות ופינות ישיבה הנותנות לאולם מראה אינטימי, נעים וייחודי.


Screenshot of sealoft.co.il

7. מקום לברית בנתניה מתחם לאירועי בוטיק | אל ים


גונה - מתחם האירועים של טעם וצבע. אולם אירועים בשרון מול הים עם נוף עוצר נשימה, מציב סטנדרט חדש של עיצוב, קולינריה והפקה בעולם האירועים.


Screenshot of www.britot.co.il

8. שירת הים - אולם אירועים בנתניה, טלפון: 072-3301317


חתונה על הים, ממש בקו המים, היא חלום. חלום של הרבה זוגות, להתחתן במקום שנוגע בנצחיות של הים והשמיים, שעטוף בכחול האופטימי הזה, שמחובר לרוח, לחול, לגלים ולשמש.


Screenshot of shirat-hayam.mazaltov.walla.co.il

9. גונה - אולם אירועים בשרון, אירועים על הים


אולם אירועים אורבני על שפת חוף פולג בנתניה המשלב קולינריה מתקדמת עם מגוון מטעמים בכשרות מהודרת. אנו דואגים לכם לאירוע ברמה גבוהה על שפת הים המושלם של נתניה


Screenshot of www.jonahevents.co.il

10. על הים | חתונה על קו החוף | שדות ים


מול הים, בקצה שמורת פולג, שוכן מתחם האירועים שירת הים נתניה.


Screenshot of www.alhayam.co.il

11. תיירות – גן ואולם אירועים בנתניה, מרכז כנסים על חוף הים פולג

תכירו, סולאנה – אולם אירועים בנתניה ♥ הלב דופק, ההתרגשות מציפה אתכם.. עכשיו, אפשר לנשום לרווחה. בואו לחגוג איתנו יחד במתחם הכי יפה באיזור השרון, ללא פשרות.

Screenshot of catalog.adwrks.co.il

12. שירת הים נתניה - אולם אירועים לאירוע ברית או בריתה


אולם וגן אירועים בנתניה. 5.0 (64) (64 המלצות וחוות דעת) אולם וגן אירועים ... מול הים מעלית: ... המשך על כביש יצחק רבין/כביש 6 ל-שדרות בן גוריון/כביש 553. קח את היציאה מחלף פולג מ-כביש 2/כביש החוף


Screenshot of www.britot.co.il

13. סולאנה - אולם אירועים בנתניה ובשרון | SOLANA אירועים


מבנה המלון צמוד לבריכה מפנקת המשקיפה לחוף הים ומאובזרת במיטות שיזוף, בריכת ילדים ובר פתוח בו מגישים משקאות מכל הסוגים והטעמים כך שכל אחד ימצא את המשקה שהוא אוהב.


Screenshot of solana.co.il

14.


אולם אירועים בשרון - מקום לאירועים - מתחם אירועים על חוף הים, בעל סטנדרט חדש של עיצוב, קולינאריה והפקה. שילוב של נוף, עיצוב מושקע ומטבח פורץ דרך מבית טעם וצבע, ממצבים את Jonah גבוה בתחום האירועים.


Screenshot of iplan.co.il

15. אל ים - EL YAM - אולם וגן אירועים בשרון


5.91 מטרים מהים – כאן תהיה החופה שלכם, מול הגלים והשקיעה. משם תמשיכו אל אולם האירועים המעוצב שלנו ותתחיל החגיגה. 5.91 הוא אולם אירועים וגן על הטרסה בחוף בנתניה.


Screenshot of iplan.co.il

כתיבת תגובה