אינטל בפתח תקווה הכי טוב

עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה באינטל בפתח תקווה שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך.
שים לב: זו רק רשימה, זה לא אומר שהתוצאות הראשונות טובות מהאחרונות.

1. אינטל פתח תקווה

מיקום: פתח תקווה; היקף: 25,000 מר; אדריכל: מושלי אלדר אדריכלים; יזם: אינטל; מוצר: קירות מסך, חיפויים, בנייה ירוקה, הצללות; יועצי אלומיניום: pco יורם ומיכאל מירון; זכוכית: sn 70/35 ו-clima guard primum 2; מזמין העבודה: אפקון בניה

Screenshot of visitisrael.intel.com

2. אינטל משיקה בפתח תקווה את הבניין החכם בעולם


27/07/2021 · ראש העיר רמי גרינברג חברת אינטל בפתח תקווה היא עמוד תווך מרכזי בעולם ההייטק בעיר, המקדם יחד איתנו פרויקטים רחבי היקף בתחום הטכנולוגיה תוך שיתוף עולמות תוכן נוספים, בין …


Screenshot of www.intel.co.il

3. אלום עשת | אינטל פתח תקווה


כל המידע שאתם צריכים על אינטל תקשורת ניידת ישראל בעמ, תכנון מערכות מחשב בפתח תקווה – היכנסו לדנסגייד מדריך העסקים המוביל בישראל מבית דן אנד ברדסטריט.


Screenshot of www.alumeshet.co.il

4. חברת אינטל מעמיקה את שיתופי הפעולה בפתח תקווה פתח תקוואי


בשנים האחרונות העמיקה אינטל ישראל עוד יותר את הקשר בינה ובין המדינה, עם שדרוג הטכנולוגיה במפעל הייצור החדשני בקרית גת, בהשקעה מתמשכת של 6 מיליארד דולרים.בימים אלה אנו עמלים על הקמת מרכז פיתוח חדש בפתח תקווה, אשר עתיד להיות אחד מבנייני המשרדים החכמים בעולם ולאכלס למעלה מ-2,000 עובדים.


Screenshot of petachtikva.co.il

5. אינטל תקשורת ניידת ישראל , תכנון מערכות מחשב בפתח תקווה ...


סיור לבניין אינטל בפתח תקווה חברת אינטל חנכה בספטמבר 2019 את מרכז הפיתוח שלה בפתח תקווה. שטח הבניין הוא 75 אלף מר, 35 אלף מהם תת קרקעיים, ולטענת אינטל זהו הבניין החכם בעולם.


Screenshot of www.dunsguide.co.il

6. אודות אינטל - Intel


12/09/2019 · אינטל חושפת את הבניין הכי חכם בעולם בפתח תקווה מרכז הפיתוח החדש של אינטל מצויד בין השאר במעליות חכמות שלומדות את הרגלי העובדים, במערכת תאורה אוטונומית וב-14 אלף חיישנים.


Screenshot of www.intel.co.il

7. סיור לבניין אינטל בפתח תקווה - המועצה הישראלית לבנייה ...


07/04/2016 · חברת אינטל תרכז את כל עובדיה במרכז הארץ במבנה חדש שאותו מקימה החברה בפתח תקווה בהשקעה של 440 מיליון שקל. החברה מתכוונת לרכז במבנה את כל העובדים שגייסה במסגרת הרכישות שביצעה בישראל.


Screenshot of ilgbc.org

8. אינטל חושפת את הבניין הכי חכם בעולם בפתח תקווה


12/09/2019 · אינטל השיקה בפתח תקוה את הבניין החכם בעולם אינטל חנכה אתמול קמפוס חדש המרכז את מרכזי הפיתוח של אינטל מפת, יקום ורעננה למרכז פיתוח אחד גדול שיאכלסו אותו כ - 2000 אנשי פיתוח מתחום המחשוב, תקשורת, ai ואבטחת סייבר.


Screenshot of www.calcalist.co.il

9. אינטל תרכז את עובדיה מהמרכז בפתח תקווה


מרכז הפיתוח של חברת אינטל בפתח תקווה הוגדר עי אינטל במקור להגיע לרמת gold, למרות תהליך תכנוני שהתנהל במקביל לביצוע וכן תוספת קומות שהוחלטה בשלב מאוחר של התכנון , הפרויקט הגיע להישג מרשים וקיבל את דירוג ה- …


Screenshot of www.calcalist.co.il

10. חדשות בפתח תקווה - אינטל השיקה בפתח תקוה את הבניי


בטקס חגיגי שהתקיים באינטל פתח תקווה נפתח, זו השנה הרביעית ברציפות, פרויקט שיעורי המתמטיקה הייחודי לעיר פתח תקווה בו מעבירים מהנדסי אינטל שיעורי תגבור ומסייעים לתלמידים במש שבעה חודשים להתכונן לקראת בחינות הבגרות ...


Screenshot of www.ptnow.co.il

11. אינטל PTK1 פתח תקוה LEED PLATINUM - WAWA

15/09/2019 · יניב גרטי (מימין), גלית כהן ודדי פרלמוטר / צילום: דוברות אינטל עשרות אורחים הגיעו בשבוע שעבר לפתח-תקווה כדי לחגוג עם אינטל את פתיחתו של הבניין שלדברי החברה הוא החכם בעולם.

Screenshot of www.gbwawa.com

12. תוכנית שיעורי המתמטיקה הייחודית של אינטל בפתח תקווה ...


04/10/2016 · אינטל מקימה בפת את הבניין החכם בישראל אינטל הניחה את אבן הפינה לקמפוס החדש שלה בפתח תקווה, שהוא אחד המבנים המתקדמים ביותר של החברה בעולם ומהווה הדגמה חיה למגוון הטכנולוגיות שהיא מפתחת.


Screenshot of b.walla.co.il

13. אינטל חנכה את הבניין החכם בעולם בפתח-תקווה - גלובס


12/09/2019 · יניב גרטי מנכל אינטל ישראל: אינטל ישראל גאה להשיק את סביבת העבודה המתקדמת והחכמה בעולם. הבניין החדש של אינטל בפתח תקווה מציב את חוויית העובד במרכז. בזכות בינה מלאכותית מתקדמת הבניין מהווה סביבת העבודה אולטימטיבית ...


Screenshot of www.globes.co.il

14.


25/09/2016 · אחד האירועים החשובים והמרגשים בשנים האחרונות בפתח תקווה התקיים הבוקר, כאשר בנוכחות מכובדים רבים הונחה אבן הפינה לבניין הירוק והחכם בעולם – קמפוס אינטל ישראל.


Screenshot of www.ptnow.co.il

15. אינטל משיקה בפתח תקווה את הבניין החכם בעולם - מקומונט תל ...


פתח־תקווה (בכתיב מנוקד: פֶּתַח־תִּקְוָה), המכונה אֵם הַמּוֹשָׁבוֹת, היא עיר במחוז המרכז בישראל והעיר החמישית באוכלוסייתה בישראל עם מספר תושבים 274,367 (עפ נתוני משרד הפנים מאי 2021). נוסדה כמושבה ב …


Screenshot of tlife.co.il

כתיבת תגובה