אכסניות בעכו העתיקה הכי טוב

עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה באכסניות בעכו העתיקה שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך.
שים לב: זו רק רשימה, זה לא אומר שהתוצאות הראשונות טובות מהאחרונות.

1. אכסניות - עכו העתיקה

Screenshot of www.oldakko.co.il

2. אכסניית אנא עכו - לינה בעכו


אכסנית עכו ממוקמת בלב ליבה של העיר העתיקה של עכו. מבנה האכסניה משלב בתוכו ארכאולוגיה מתקופת שונות והנוף אשר נשקף מהחדרים והמרפסות הינו יחודי ומגג המבנה נשקפת תצפית מרהיבה של עכו העתיקה. אכסניית עכו מציעה 76 חדרים מרווחים בסטנדרטים גבוהים.


Screenshot of www.iyha.org.il

3.


אכסניית שער עכו (Akko Gate Hostel) ממוקמת בעיר העתיקה, במרחק של 150 מטרים מהים. האכסניה מציעה חנייה חינם ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, בו תוכלו להזמין סיורים וטיולים.



4. אכסניית אנא עכו, רחוב וייצמן 2 (בכניסה לעכו העתיקה מול ...


24/03/2013 · אכסניית אנא עכו העתיקה תיאור המקום. אכסניית אנא עכו. אכסנית אנא עכו שוכנת בליבה של העיר העתיקה בעכו, המבנה של האכסניה משלב ארכאולוגיה מתקופות שונות ומסביב נוף יפיפה הנשקף מהמרפסות ומהחדרים. מבנה האכסנייה יחודי וניתן להשקיף מהגג אל תצפית מדהימה של עכו העתיקה. החדרים.


Screenshot of www.tiuli.com

5. 10 האכסניות המובילות בעכו, ישראל | Booking.com


אכסניות באזור עכו העתיקה לנפוש בעכו אפשר בכל תקציב, ולרשותכם מבחר אכסניות ובתי הארחה נהדרים חדרי אירוח בעכו העתיקה


Screenshot of www.booking.com

6. אכסניית אנא עכו העתיקה - אכסניות בגליל המערבי | צופית



Screenshot of www.tzofit.co.il

7. לינה ואירוח - עכו העתיקה


מקום האירוח ערבסק - מרכז לאמנויות ולאירוח בעכו העתיקה (Arabesque: An Arts and Residency Center in Old Acre) ממוקם בלב העיר העתיקה של עכו, במרחק של 2 דקות הליכה מהמרינה. Amazing room, facilities and location with amazing hosts. Everything is as pictured and described in listing. Highly recommended.


Screenshot of www.oldakko.co.il

8. 5 הכי טובים: אכסניות בעכו - Tripadvisor


בית אכסניות ובתי הארחה אכסניות ובתי הארחה ליד העיר העתיקה תוכן שיווקי אכסניות ובתי הארחה ליד העיר העתיקה


Screenshot of www.tripadvisor.co.il

9. 10 המלונות הטובים ביותר בעכו (החל ממחיר 490 ₪)


שעות פעילות: לאורך כל שעות היממה. טלפון: 1-700-70-80-20. כניסה: ללא תשלום. נגישות לנכים: חלקית בלבד. חומות עכו מקיפות את העיר העתיקה ומהוות שרידים לתקופה העותמאנית, אז שוחזרו חומות העיר שנבנו עוד בתקופה הצלבנית והפכו למנגנון הגנה חשוב מפני כובשים ומכריזי מלחמה שונים.


Screenshot of www.booking.com

10. אכסניות ובתי הארחה ליד העיר העתיקה - iTravelJerusalem


אכסניה ובית הארחה האבירים. באחת מערי הנמל העתיקות בעולם, עכו, כהמשך ישיר לנוף המקומי, ניצבת בפתחה של העיר העתיקה אכסניית האבירים. האכסניה משמרת בתוכה שרידים ארכיאולוגיים מרשימים מתקופות שונות ומציעה לאורחיה חוויה של הווה ועבר, מזרח ומערב, המתמזגים זה בזה.


Screenshot of www.itraveljerusalem.com

11. חומות עכו - עכו העתיקה

סגירה. אכסניית שער עכו (Akko Gate Hostel) ממוקמת בעיר העתיקה, במרחק של 150 מטרים מהים. האכסניה מציעה חנייה חינם ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, בו תוכלו להזמין סיורים וטיולים. החדרים ממוזגים וכוללים חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מקרר וטלוויזיה בלוויין. חדר המעונות כולל אינטרנט אלחוטי חינם ...

Screenshot of www.oldakko.co.il

12. עכו העתיקה - בתי הארחה - האבירים


אכסניות מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום לינה באכסניה במחיר אטרקטיבי.


Screenshot of www.akko.org.il

13. אכסניית שער עכו, עכו – מחירים מעודכנים לשנת 2021


האכסניה, הממוקמת בעיר העתיקה בעכו, נמצאת במרחק של 15 דקות הליכה מהחוף ומנמל עכו. הגנים הבהאים בחיפה נמצאים במרחק של 25 קמ משם, בעוד שחופי נהריה נמצאים במרחק של 15 דקות נסיעה ברכב משם.


Screenshot of www.booking.com

14.


מחפש אכסניות ואכסניות נוער בעכו? דפי זהב יסייע לך בבחירת אכסניות ואכסניות נוער, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.


Screenshot of www.zimmer.co.il

15. HI - Akko Knights Hostel, עכו – מחירים מעודכנים לשנת 2021


דפי זהב מציג מידע על אכסנית נוער ובית הארחה עכו ויצמן 2, עכו - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום אכסניות ואכסניות נוער.


Screenshot of www.booking.com

כתיבת תגובה