השכונות הכי טובות בתל אביב הכי טוב

עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה בהשכונות הכי טובות בתל אביב שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך.
שים לב: זו רק רשימה, זה לא אומר שהתוצאות הראשונות טובות מהאחרונות.

1. 5 הכי טובים: שכונות בתל-אביב - Tripadvisor

27/08/2019 · שכונת ניר אביב במזרח העיר רשמה את הירידה הגדולה ביותר ברבעון השני של 2019 לדירות 3 חדרים: 6%. שכונות צמרות איילון, פארק צמרת, כיכר המדינה, אזורי חן וגימל החדשה רשמו ירידה של 3% במחירים.

Screenshot of www.tripadvisor.co.il

2. השכונות הטובות ביותר בתל אביב - לִנְסוֹעַ - 2021


השכונות הטובות ביותר בתל אביב אֵירוֹפָּה ממובלעות אמנים לרובע ים, Culture Trip בוחר את השכונות הטובות ביותר לחקור בתל אביב.ביתם של כל דבר, החל מחופים לבנייני באוהאוס ושדרות סואנות, תל אביב היא העיר הנמצאת הכי …


Screenshot of iw.shinshu-navi.com

3. השכונות הלוהטות: מפת המחירים של תל אביב



Screenshot of www.ynet.co.il

4. השכונות הטובות ביותר בתל אביב - אֵירוֹפָּה - 2021


בדקו: איזו שכונה בתל אביב הכי מתאימה לכם? ירוק ושקט, צפוף ורועש או שאתם בכלל טיפוסים של יפו: ענו על השאלון שלנו וגלו - מהי שכונת החלומות שלכם? מדריך השכונות 2018


Screenshot of iw.casasecologicas.org

5. איפה הכי שווה לגור היום בתל אביב? - מגזין יד2


18/07/2013 · שכונת רמת אביב החדשה היא אכן שכונה חדשה בעיר תל-אביב, מעבר לירקון. היא מצויה ממערב לשכונת רמת אביב הוותיקה ודרך נמיר, וממזרח למתחם הגוש הגדול. לשכונה יש נגישות טובה מאוד למרכז תל-אביב ולחוף הים. היא החלה להיבנות בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת.


Screenshot of magazine.yad2.co.il

6. בדקו: איזו שכונה בתל אביב הכי מתאימה לכם?


18/03/2016 · הרחק מאחור מדורגת שכונת שער הים, שכונת הלאום בעיר ולצידן שתי שכונות מנס ציונה: שכונת וילה דורי ושכונת ארגמן - שהתברגו למדד השכונות היקרות באזור עם ממוצע עסקאות של כ-2.6 מיליון שקל. דנה דוד, חוקרת שכונות באתר מדלן, ניתחה את שכונת נווה דקלים וציינה: מדובר בשכונת צמודי קרקע ...


Screenshot of timeout.co.il

7. מחקר: מהן חמש השכונות הכי מבוקשות בגוש דן


04/10/2017 · אוליברי היא אחד מבתי האוכל הכי משתלמים בתל אביב, והפיצות פה לא נופלות מפיצריות הגורמה הפלצניות ביותר. הפיצות במקום נאפות בתנור לבנים ענק, ומגיעות עם בצק בעובי בינוני, רוטב בסיסי והרבה מאוד תוספות. בנוסף יש תמצאו פה גם תפריט פסטות ענק, סלטים מעולים למנה הראשונה וקינוח ...


Screenshot of www.ynet.co.il

8. הכירו: אלה השכונות היקרות ביותר בארץ - וואלה! נדל״ן



Screenshot of nadlan.walla.co.il

9. הפיצות הטובות בתל אביב - החמישייה הפותחת - הארץ


20/09/2019 · מליסבון ועד תל אביב: איפה נמצאות השכונות הכי מגניבות בעולם 27 אלף אנשים ברחבי העולם השתתפו בסקר של מגזין טיים אאוט והביעו דעתם על השכונות השונות. מי השכונה שקטפה את המקום הראשון בדירוג ולאיזה מקום הגיעה כרם התימנים בתל אביב?


Screenshot of www.haaretz.co.il

10. גלידה בתל אביב: הגלידריות הטובות בעיר | טיים אאוט


12/02/2016 · שכונת בקעה הגיעה למקום הראשון בדירוג השכונות בירושלים, והגולשים העניקו לשכונה את הניקוד המקסימלי בתחום הביטחון ובילוי ופנאי, וניקוד גבוה למדי (4 מתוך 5) בסעיפי החינוך, השטחים הירוקים והקהילתיות. עם זאת, שכונת בקעה זוכה לציון נמוך יחסית בסעיף החניה: 3 מתוך 5.


Screenshot of timeout.co.il

11. מליסבון ועד תל אביב: איפה נמצאות השכונות הכי מגניבות בעולם

מצאו והזמינו דילים על המלונות הרומנטיים הטובים ביותר בתל אביב, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו מלון רומנטי מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.

Screenshot of www.calcalist.co.il

12. אתם בחרתם: עשר שכונות המגורים האהובות בישראל - וואלה! נדל״ן


4 תגובות. דיזנגוף 134, תל אביב 052-4867627. לקראת החתונה חיפשתי מישהו שיעשה לי החלקת שיער מיוחדת ולשמחתי מצאתי את שרון, נהניתי מהחלקת שיער מאוד יפה וייחודית, לשמחתי זה נשאר גם אחרי החתונה, ומדי פעם אני עדיין הולכת ליהנות מהחלקה נוספת . איתמר מסיקה - עיצוב שיער כלות.


Screenshot of nadlan.walla.co.il

13. 10 המלונות הרומנטיים הטובים ביותר בתל אביב, ישראל ...


כמה מהמלונות הפופולריים ביותר שידידותיים לחיות מחמד בתל-אביב כוללים את הוטל סול, מלון שלום & רילקס תל אביב - אטלס מלונות בוטיק ואת מלון טל תל אביב - אטלס מלונות.


Screenshot of www.booking.com

14.


02/01/2020 · על פי הדירוג תל אביב התברגה במקום ה-35. ולמה רק 35? כי על פי הפרמטרים שנבדקו - לינה, מונית, בירה וההמבורגר במקדונלדס,יצא שהיא הכי יקרה, ועדיין יש לה, לדבריהם, מסיבות טובות שהצדיקו את כניסתה לרשימה.


Screenshot of www.t.co.il

15. 10 הכי טובים ל-2021: מלונות ב-תל-אביב - Tripadvisor


כמה מהמלונות הפופולריים ביותר באזור אזור תל אביב הם The Vera, הוטל סול ו- מלון מרגוזה בוטיק תל אביב יפו. בנוסף למלונות אלו, גם מלון סאם אנד בלונדי, מלון 65, רוטשילד תל-אביב - מלון בוטיק מרשת אטלס ו- מלון סוויטות ארבל הם מלונות פופולריים באזור אזור תל אביב.


Screenshot of www.tripadvisor.co.il

כתיבת תגובה