מסעדה פרסית חדשה בירושלים הכי טוב

עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה במסעדה פרסית חדשה בירושלים שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך.
שים לב: זו רק רשימה, זה לא אומר שהתוצאות הראשונות טובות מהאחרונות.

1. בבא גון: האימפריה הפרסית בירושלים | כל העיר ירושלים

14/07/2014 · סטיישן 9 מתחם התחנה הראשונה בירושלים חותר בנחישות תחת מחנה יהודה ומאיים לכבוש את תואר המתחם הקולינרי הכי חם בעיר. סטיישן 9, מסעדה אסייתית חדשה, מתכתבת עם טרנד המסעדות האסייתיות שהתחיל בתל אביב ושוטף את המדינה.

Screenshot of www.kolhair.co.il

2. מסעדות פרסיות - המסעדות הפרסיות הכי מומלצות - Rest


מחפשים מסעדה טובה בירושלים? מצאו כאן את המסעדות המומלצות ל- 2020. מסעדות לאירועים, מסעדות כשרות, מסעדות שפתוחות בשבת, מסעדות שף ועוד. כנסו למידע נוסף


Screenshot of www.rest.co.il

3. 6 מסעדות חדשות בירושלים - מגזין Rest


05/11/2019 · פרס לאסף גרניט בפריז ומסעדה חדשה בירושלים בטקס הפרסים של מגזין לה פודינג בפריז קיבלה מסעדת שבור של השף אסף גרניט את אחד הפרסים המרכזיים בתחרות, והעיתונים המקומיים לא מפסיקים לפרגן.


Screenshot of www.rest.co.il

4. מסעדות בירושלים, המומלצות של שנת 2021- iTraveljerusalem


לאכול בירושלים, ישראל: ראה 71,633 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 825 ירושלים מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.


Screenshot of www.itraveljerusalem.com

5. פרס לאסף גרניט בפריז ומסעדה חדשה בירושלים


אגריפס 115, ירושלים מימוניס היא מסעדה צמחונית וטבעונית חדשה שממוקמת בלב שוק מחנה יהודה האהוב, ומגישה מנות משובחות בפיתות לוהטות.


Screenshot of www.ynet.co.il

6. 10 הכי טובות: מסעדות בירושלים - Tripadvisor


09/10/2017 · JLM: מסעדה יפנית חדשה בירושלים במסעדה היפנית החדשה שנפתחה בירושלים, JLM, יש הרבה יותר מסושי.


Screenshot of www.tripadvisor.co.il

7. מסעדות כשרות למהדרין בירושלים - iTravelJerusalem


12/08/2021 · Created with Sketch. פאי לימון במסעדת אנה הכשרה | צילום: אסף קרלה, יחסי ציבור . ירושלים עשירה במסעדות פועלים ותיקות ומשובחות, בחומוס טוב ובאוכל רחוב משגע - אבל גם מי שמחפש מסעדה אמיתית, כזאת עם שולחנות ועיצוב ותפריט, יוכל להסתדר בה ...


Screenshot of www.itraveljerusalem.com

8. JLM: מסעדה יפנית חדשה בירושלים - וואלה! אוכל


סיאול האוס, מסעדה קוריאנית חדשה בירושלים, מגישה גרסאות כשרות לקימצי וביבימבאפ המוכרים, וגם לקימבאפ - רול אורז וירקות מתובל בשמן שומשום, טוקובוקי - גלילי קמח אורז, מרקים וקינוחים מסורתיים.


Screenshot of food.walla.co.il

9. מסעדות בירושלים: מסעדות מומלצות בירושלים והסביבה


07/07/2019 · אדוני צפוי לפתוח במהלך החודשים הקרובים מסעדה חדשה בירושלים, אשר תמוקם במלון קראון פלאזה בעיר. בית המלון עובר בימים אלו שיפוץ נרחב, ובסופו, יתהדר ויתחדש במסעדת שף יוקרתית.


Screenshot of www.mako.co.il

10. סיאול האוס | מסעדות בירושלים | השולחן


14/09/2013 · שלום אורי, בבעלותי מסעדה חדשה בירושלים בסמטה קסומה בין רח יפו לרח אגריפס, בקרבת כיכר הדוידקה (סמטת משיח ברוכוף 5). בתפריט המסעדה ישנן מנות רבות המתאימות לטבעונים, ...


Screenshot of www.hashulchan.co.il

11. מוכנים? השף מאיר אדוני פותח מסעדה כשרה בירושלים - כיפה

כל הפרטים על פרנסיס, מסעדה מסעדת שף בירושלים. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.

Screenshot of www.kipa.co.il

12. מסעדות טבעוניות בירושלים: מסעדות ידידותיות לטבעונים ...


11/02/2020 · בימים אלה, 11 שנים אחרי הפתיחה ההיא, גרניט ונבון חונכים מסעדה חדשה בשם צמח, הממוקמת בצמוד למסעדת האם, מחניודה.


Screenshot of vegansontop.co.il

13. פרנסיס - מסעדת שף בירושלים, ארוחות בוקר, - 2eat.co.il


מסעדות בירושלים: כמה מילים על תור הזהב הקולינרי שפוקד את ירושלים במדריך המסעדות המלא שלנו תוכלו למצוא מידע מקיף ועדכני על מסעדות כשרות בירושלים, מסעדות לאירועים בירושלים, מסעדה אחרי בר מצווה בכותל ועוד


Screenshot of www.2eat.co.il

14.


04/12/2016 · נחמן: מסעדה כשרה חלבית חדשה בירושלים פיצה נפוליטנית מהטאבון, פסטות בייצור עצמי, ארוחות בוקר כיפיות ואפילו בראנצים שמוגשים מדי יום - הכירו את נחמן: התוספת הכשרה החלבית החדשה לכיכר המוזיקה היפה בירושלים


Screenshot of www.msn.com

15. מסעדות בירושלים | המדריך המלא למסעדות בירושלים - ירושלים ברשת


20/02/2014 · 10 מסעדות כשרות ומומלצות בירושלים. ירושלים מוצפת במסעדות כשרות, אבל לא תמיד קל להבחין בין מסעדה סתמית להברקה של ממש - 10 אופציות כשרות מוצלחות וטעימות במיוחד בעיר הקודש. על אף שירושלים היא עיר ...


Screenshot of www.gojerusalem.co.il

כתיבת תגובה